Perşembe, Mayıs 13, 2004

Serdar Öner Blog Açıldı!

İlk blogumu açtım, bakalım neler olacak?

5 yorum:

Sidar Gedik dedi ki...

Serdar merhaba, tebrikler kutlarım. Umarım yazmaya vakit bulursun, çunkü sen yazdıkça ben okurum.
Benzer bir fikri bir kaç yıl önce hayata geçirdik, bir site kurduk, isteyen arkadaşlar yorumlarını veya başka eserlerini (şiir, hikaye, anı, fotoğraf, beste, animasyon vb) paylaşıyorlar. Gerçi son 1 yıldır oldukça yavaşlamış durumda ama yine yayında. http://www.tayf.org

Selamlar.

burak dedi ki...

Merhaba siteniz güzel olmus Benim soyadımda ÖNER ama ben osmaniye liyim neyse kendine iyi bak....

burak dedi ki...

BU arada benim sitemede beklerim http://www.devrandeniz.tr.cx msn adresimde arsenic_5310@hotm.

recephilmi dedi ki...

Yaklaşık 4 yıldır yazıyorsunuz tebrikler...

burak dedi ki...

iii

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldum. Sırası ile PEG A.Ş., Alboy A.Ş., Superonline A.Ş, Turk Nokta Net Ltd. Şti. (Turk.Net), Doğan Online (E-kolay) ve İksir A.Ş. (İxir) ve DorukNet'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında görev yaptım. Şu anda, Markethink markası altında bağımsız pazarlama yönetim ve danışmanlığı servisleri konusunda çalışmaktayım. Bana ulaşmak isterseniz, oner.serdar@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.