Pazartesi, Ocak 02, 2006

Pizza nasıl farklılaştırılır?


İşte güzel bir farklılaştırma örneği. Şimdi kornette pizza yiyebileceksiniz. İki farklı şirket aynı tipteki ürünü satmaya başlamış durumda. Pizza hamurundan yapılmış olan kornet içerisinde, farklı malzemeler ile servis yapılıyor. Tatlı olan versiyonu da mevcut.

Ne kadar başarılı olacağı tartışılabilir ama, benzer ürünler arasından sıyrılabilmek için iyi bir buluş bence.

İlgili siteler: http://www.crispycones.com ve http://www.konopizza.com

Tag: , , ,

2 yorum:

Murat Buyurgan dedi ki...

Çok güzel bir farklılaşma örneği. Türkiye'ye ne zaman gelir merak ediyorum...:)

utku yasavul dedi ki...

Gerçekten çok iyi bir fikir... Türkiye'de de kısa zaman da tutabileceğini düşünüyorum ne de olsa yenilikleri çok kısa zamanda kabul edebilen bir milletiz.

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldum. Sırası ile PEG A.Ş., Alboy A.Ş., Superonline A.Ş, Turk Nokta Net Ltd. Şti. (Turk.Net), Doğan Online (E-kolay) ve İksir A.Ş. (İxir) ve DorukNet'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında görev yaptım. Şu anda, Markethink markası altında bağımsız pazarlama yönetim ve danışmanlığı servisleri konusunda çalışmaktayım. Bana ulaşmak isterseniz, oner.serdar@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.