Salı, Mart 28, 2006

Tokyo Food Page


Biraz önce rastlantı eseri bu siteyi buldum, çok hoşuma gitti. Eğer Japon mutfağı veya kültürü ile ilgiliyseniz, mutlaka ziyaret edin. Tokyo'ya seyahat düşünen yiyeceğe meraklı şanslı kişilerin de gitmeden önce ziyaret etmesinde fayda var:

Tokyo Food Page: http://www.bento.com/tokyofood.html

Tag: , , , , ,

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldum. Sırası ile PEG A.Ş., Alboy A.Ş., Superonline A.Ş, Turk Nokta Net Ltd. Şti. (Turk.Net), Doğan Online (E-kolay) ve İksir A.Ş. (İxir) ve DorukNet'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında görev yaptım. Şu anda, Markethink markası altında bağımsız pazarlama yönetim ve danışmanlığı servisleri konusunda çalışmaktayım. Bana ulaşmak isterseniz, oner.serdar@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.