Çarşamba, Nisan 12, 2006

Yeni Mecranız!


İşte en yeni reklam mecranız! Hollanda'dan. Eğer hedef kitleniz kurtlarsa, etkili olabilir :-) Etkinin ne şekilde ve kime olacağı tartışılır tabi!

Bu tip uygulamalar bana antipatik geliyor. İnsanların başlarını çevirdikleri yerde reklam görmeden de geçirebildikleri anlar olabilmeli.


Tag: , , , ,

1 yorum:

Murat Buyurgan dedi ki...

Reklamcılar ve reklamları eleştirenler çoğu zaman reklamın amacını unutuyorlar gibi geliyor bana. Hedef kitleyi temsilen bende senin gibi düşünüyorum. Gayet antipatik. Fakat eminim ki Reklamcılık sektöründeki bir çok arkadaş olaya "vay be ne yaratıcı" yorumunu yapıyorlardır. Reklamın sattırmasından çok konuşturmasıyla ilgileniyoruz her nedense. Konuşturup sattırıyorsa bravo. Ama farklı olmak adına yapılan her reklam başarılı değildir. Alın size bir Nutymax-sohretsensin.com örneği. Reklam değişik. Bende beğeniyorum. Konuşturuyorda..Web sitesi yeteri kadar başarılı olmamasına rağmen 2-3 dk'lık yüzeysel bir inceleme yapanlar "çok iyi" yorumu yapıyor. ( bence değil ). Acaba Nutymax satışları nasıl? Ben Nutymax alma ihtiyacı hissetmedim. Nutymax paketlerinin içine bir şifre konsa, o şifreyle web sitesine üye olunabilse herhalde satışlar artardı. En azından siteye üye olduğu söylenilen 15-20 bin kişi almıştı nutymax'i. Sözün özü. Boş bulduğunuz her yere bir reklam koymak "yaratıcılık" anlamına gelmiyor..

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldum. Sırası ile PEG A.Ş., Alboy A.Ş., Superonline A.Ş, Turk Nokta Net Ltd. Şti. (Turk.Net), Doğan Online (E-kolay) ve İksir A.Ş. (İxir) ve DorukNet'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında görev yaptım. Şu anda, Markethink markası altında bağımsız pazarlama yönetim ve danışmanlığı servisleri konusunda çalışmaktayım. Bana ulaşmak isterseniz, oner.serdar@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.