Cuma, Eylül 22, 2006

Kaynak ve Referans Bilgiler

Bugünden itibaren, kendim için biriktirdiğim kaynak ve referans bilgi linklerine bu bölümden bağlantı vereceğim, sizlerin de işine yarayabileceğini tahmin ediyorum. Bu bölümün sürekli bağlantısına, sitenin sol bölümünde yer alan "KAYNAK VE REFERANS BİLGİ" başlığının altında bulabilirsiniz.

Ulaşmak için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 1989 yılında mezun oldum. Sırası ile PEG A.Ş., Alboy A.Ş., Superonline A.Ş, Turk Nokta Net Ltd. Şti. (Turk.Net), Doğan Online (E-kolay) ve İksir A.Ş. (İxir) ve DorukNet'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında görev yaptım. Şu anda, Markethink markası altında bağımsız pazarlama yönetim ve danışmanlığı servisleri konusunda çalışmaktayım. Bana ulaşmak isterseniz, oner.serdar@gmail.com adresini kullanabilirsiniz.