tag:blogger.com,1999:blog-6979097.post113993227078592682..comments2023-07-09T12:04:51.012+03:00Comments on Serdar Öner Blog: Aşırı ReklamSerdar Önerhttp://www.blogger.com/profile/04761079302689813907noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6979097.post-1140361331176592832006-02-19T17:02:00.000+02:002006-02-19T17:02:00.000+02:00Selim bey'in bütçeyle ilgili ulaşılması gereken mi...Selim bey'in bütçeyle ilgili ulaşılması gereken miktarı tanımlarken kullandığı "belli bir yer" ifadesine ben farklı bir yaklaşımda ekleme yapacağım.<BR/>Belli bir yer'e "mecra" bir de yaklaşımıyla bakacağım.<BR/><BR/>Digiturk'te Comedymax kanalında bir kaç dizi seyrediyorum. Yaklaşık 2 aydır dizi bitiminde "Ne buuu???? Çikolata değil Pikolata" reklamını seyretmekten ve sloganı duymaktan çok sıkıldım. Sıkılacak kadar duyduğum ve öğrendiğim bir ürünü alma ihtiyacı hissetmedim. Reklama karşı değilim ama TV'ye ayrılan o kadar bütçenin bir kısmının örneğin Markette ürünü ücretsiz tatma olanağı verilen bir aktiviteye ayırsalar benim gibi bir çok kişiye şu meşhur PİKO'yu tattırma olanağıda bulurlardı. <BR/><BR/>Ya da internet'e biraz bütçe ayırıp PİKO reklamını etkileyici bir şekilde sunabilirlerdi. ( Ülker'in bir çok markaya oranla özellikle son 3 senedir interneti nispeten iyi kullanan markalardan biri olduğunu belirtmemde fayda var. )Murat Buyurganhttps://www.blogger.com/profile/09916739594548786466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6979097.post-1140077543380461382006-02-16T10:12:00.000+02:002006-02-16T10:12:00.000+02:00Aynen katılıyorum Selim bey, kampanya başlangıcınd...Aynen katılıyorum Selim bey, kampanya başlangıcında benim söylediklerimin tam tersi gerçekleşiyor. Zaman içerisinde de, makalemde yazdığım duruma ulaşılıyor.Serdar Önerhttps://www.blogger.com/profile/04761079302689813907noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6979097.post-1140036081077581822006-02-15T22:41:00.000+02:002006-02-15T22:41:00.000+02:00Güzel bir konu... Ancak, reklamın miktarı arttıkça...Güzel bir konu... Ancak, reklamın miktarı arttıkça, belli bir yere kadar, eklediğiniz her USD'nin, kendisinden bir önce eklenen USD'den daha fazla fayda sağladığı bir noktaya erişiyoruz. Ve bu fayda, eklenen her USD ile daha da artıyor. Tabii ki önemli olan o "belli bir yer"in neresi olduğunun tespiti... Türkiye'de o "yer"e ulaşma oranı epeyce düşük olduğu için çok dert etmeye gerek yok belki, asıl tersini dert etmeli. Sevgiler.A. Selim Tuncerhttps://www.blogger.com/profile/01273814922467972343noreply@blogger.com